Jeejj! ik mag weer! - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Cheyenne Taniwel - WaarBenJij.nu Jeejj! ik mag weer! - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Cheyenne Taniwel - WaarBenJij.nu

Jeejj! ik mag weer!

Blijf op de hoogte en volg Cheyenne

06 Oktober 2017 | Nederland, Weesp

Jaja na een jaar lang werken werken en nog eens werken mag ik nu eindelijk weer op vakantie! De reiskriebels zijn er weer en ook al heb ik dit keer geen enorm budget, ik kon t niet laten om toch weer een ticket naar Azie te boeken.

Vanavond vlieg ik samen met mijn vriend Dave naar Sri Lanka! Ik kan niet wachten! Ik ben niet echt zenuwachtig, want ja het is Azie dus dat komt vast wel goed. Maar t is wel spannend om nu samen met mn vriendje te gaan. Ze zeggen dat een vakantie samen de ultieme relatietest is. Nu hebben we een verhuizing ook al overleefd en samenwonen gaat ook hartstikke goed, dus dit zal vast ook goed komen. Maar wat nou als Dave backpacken toch niet leuk vind? Hij is nog nooit geweest. Of als ik er weer eens een potje van maak met scooters en dat soort onzin? Man daar heb ik geen zin meer in he! Nouja het zal vast wel goedkomen en anders zijn we over twee weekjes alweer thuis. Ja we gaan maar kort deze keer dus we zullen niet alles kunnen doen, maar he dan hebben we wel een super goede reden om nog een keer te gaan. ;)

Nog een paar uurtjes en dan vliegen we al. Ik kan niet wachten!

Liefss xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cheyenne

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 17266

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2017 - 21 Oktober 2017

Sri Lanka

05 Februari 2016 - 04 Juli 2016

Azië

02 Juli 2013 - 20 Augustus 2013

Indonesië

Landen bezocht: