Jeejj! ik mag weer! - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Cheyenne Taniwel - WaarBenJij.nu Jeejj! ik mag weer! - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Cheyenne Taniwel - WaarBenJij.nu

Jeejj! ik mag weer!

Blijf op de hoogte en volg Cheyenne

06 Oktober 2017 | Nederland, Weesp

Jaja na een jaar lang werken werken en nog eens werken mag ik nu eindelijk weer op vakantie! De reiskriebels zijn er weer en ook al heb ik dit keer geen enorm budget, ik kon t niet laten om toch weer een ticket naar Azie te boeken.

Vanavond vlieg ik samen met mijn vriend Dave naar Sri Lanka! Ik kan niet wachten! Ik ben niet echt zenuwachtig, want ja het is Azie dus dat komt vast wel goed. Maar t is wel spannend om nu samen met mn vriendje te gaan. Ze zeggen dat een vakantie samen de ultieme relatietest is. Nu hebben we een verhuizing ook al overleefd en samenwonen gaat ook hartstikke goed, dus dit zal vast ook goed komen. Maar wat nou als Dave backpacken toch niet leuk vind? Hij is nog nooit geweest. Of als ik er weer eens een potje van maak met scooters en dat soort onzin? Man daar heb ik geen zin meer in he! Nouja het zal vast wel goedkomen en anders zijn we over twee weekjes alweer thuis. Ja we gaan maar kort deze keer dus we zullen niet alles kunnen doen, maar he dan hebben we wel een super goede reden om nog een keer te gaan. ;)

Nog een paar uurtjes en dan vliegen we al. Ik kan niet wachten!

Liefss xx