Morgen is het zover - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van Cheyenne Taniwel - WaarBenJij.nu Morgen is het zover - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van Cheyenne Taniwel - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover

Blijf op de hoogte en volg Cheyenne

04 Februari 2016 | Nederland, Oost-Souburg

Jaja, nog een nachtje slapen en dan ga ik eindelijk mn droom waar maken. Twee weken geleden had ik al mijn laatste dag bij Loetje. Afscheid nemen van alle collega's. Toch gek om na twee jaar daar de deur uit te lopen. Het was er hard werken, maar ik heb er toch een geweldige tijd gehad. Zal die rare collega's stiekem best missen. Nog een week afscheidsetentjes, borrels, feestjes ;) met vriendjes en vriendinnetjes. En vorig weekend moest ik dan toch echt verhuizen. Na 5 jaar verlaat ik mn vertrouwde huisje. Klein huisje, maar wel een heerlijk huisje. Stiekem hoop ik toch weer in dat buurtje in Amstelveen terecht te komen na mijn reis, we zullen zien.

Deze laatste week voor vertrek zat ik in zeeland. Stiekem was ik best bang dat ik me al snel zou gaan vervelen zo ver van mn vrienden en vriendinnen. Nou, dat was dus niet nodig. Ben druk geweest! Niet normaal wat moest ik eigenlijk nog veel regelen en kopen. Dagje shoppen met mama en oma voor kleding, goede schoenen, reishanddoekjes en een klamboe. Wel eens geprobeerd een klamboe te kopen in februari? Dat is dus een onmogelijke opgave. Maar gelukkig had Oom Wilfred er nog een bij de BDstore. Ook weer gelukt, maar het brengt een hoop stress met zich mee.

De laatste dagen merk ik aan mezelf dat ik aan de ene kant heel erg toe ben aan dit grote avontuur en nog liever vandaag dan morgen ga. Aan de andere kant wordt ik nu ook ineens heel zenuwachtig. De meest irrationele angsten steken de kop op. Bang dat ik nog een visum mis, dat de airline me weigert omdat ik iets ben vergeten, ik zou niet weten wat ik vergeten kan zijn gezien ik al ruim een halfjaar bezig ben met deze reis voor te bereiden. t is ook zo gek, hetgene waar ik jaaaren van gedroomd heb gaat morgen echt beginnen. stel nu dat het opeens tegenvalt? dat al die landen hetzelfde zijn? dat kan toch niet? nouja, morgen zal ik het zien.. het wordt sowieso een avontuur.

Morgen om 14:30 uur ben ik op het vliegveld en om 17:15 uur ga ik dan eindelijk vliegen! Een makkelijke vlucht rechtstreeks naar Bangkok waar Rosanne en Ruben mij op komen halen. Samen gaan we Thailand en Myanmar ontdekken. Daar ben ik nu eigenlijk wel heel blij mee, dat ik in het begin met hen samen ben. Ik heb er zin in! Lekker de zon opzoeken :P Maar voor nu moet ik dringend mn tas gaan inpakken..

Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oost-Souburg

Cheyenne

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 17263

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2017 - 21 Oktober 2017

Sri Lanka

05 Februari 2016 - 04 Juli 2016

Azië

02 Juli 2013 - 20 Augustus 2013

Indonesië

Landen bezocht: